مردم به خانواده درگیر کووید در برداشت کمک می کنند

مردم به خانواده درگیر کووید در برداشت کمک می کنند

آلن آینگر پس از ملاقات با پدرش در بیمارستان در ۵ نوامبر، احساس امیدواری کرد. پدرش، دیوید، قوی‌تر به نظر می‌رسید و این احتمال وجود داشت که بتواند مشکلات سلامتی را که در اثر کووید-۱۹ پیش آمده بود، شکست دهد.
روز بعد وقتی به مزرعه خانوادگی رفتند ، آلن خبرهای خوبی برای او داشت بیش از ۵۰ داوطلب نیکوکار قرار بود به آنها کمک کنند.
کریس مک کی، دوست همیشگی آلن، از هاروارد، ایلینوی، یکی از بانیان موسسه، گفت: «بعضی از مردم برای کمک حضوریافتند که ما حتی فکرش را نمیکردیم قرار است حضور داشته باشند.
مک کی گفت که آنها ۲۵۰ هکتار ذرت را برداشت کردند و بیش از ۱۰۰۰ عدل ساقه ذرت و کلش لوبیا را برای ساخت بستر گله شیری خانواده تعبیه کردند. آلن گفت: “مدت زیادی بود که این کار را انجام می دادم و حالا که نوامبر است دوباره تکرارش میکنم.”
مردم با تجهیزاتی از جمله ۱۲ سه کمباین، پنج بیلر گرد، سه چنگک جمع‌آوری، سه لفاف و حداقل ۱۵ کامیون وانت که در مزرعه لبنیات و غلات خانواده ینگر در شمال شرقی ایلینوی در مرز ویسکانسین حاضر شدند تا به این خانواده کمک کنند.
مک کی سه روز پس از برداشت مزرعه خود با کمباین خودش، گفت: 《واقعاً عالی بود.》
او، مانند افراد دیگر، کار برداشت محصول خود را در آخر هفته ترک کرده بود تا به خانواده دوستش کمک کند.
مک کی و آلن در روز چهارم برداشت به هم پیوند خوردند، و دیوید همسر، آنا مک کی بود، بنابراین مک‌کی‌ها خوشحال بودند که آلن به دوستان میکند. آنها در برنامه ریزی این رویداد به دوست دیگری به نام براندون والتر پیوستند.
مک کی درباره آلن، همسر دیوید، کارول، و بقیه اعضای خانواده گفت: «با تمام کمک‌های مردمی، خانواده می‌توانند مطمئن شوند که برداشت محصولات در وضعیت خوبی قرار دارد و می‌توانند روی سلامت پدرش تمرکز کنند.»

《انها خیلی متواضع هستند.》آلن که قبلاً در رویدادهای اجتماعی از جمله زمانی که همسایه‌ها انبار خود را در آتش سوزی از دست داده بودند، این جمله را، گفت
متأسفانه، کشاورز محبوب و رئیس مزرعه آینگر به خانه نمی‌آید تا تمام کارهایی را که دوستان و خانواده‌اش برای کمک به سلامت او انجام داده‌اند ببیند. دیو جمعه و شنبه روز خوبی داشت و روز یکشنبه به او گفته شد که برداشتش تمام شده است، اما مک کی، دوشنبه ۸ نوامبر، در سن ۶۴ سالگی درگذشت.

دیوید در بیمارستان به کما رفته بود، اما آلن مطمئن بود که روحش از مهربانی همسایه ها خبر دارد.

آلن گفت: «تا جایی که می توانستم به بیمارستان مراجعه کردم و همه چیز را به او گفتم.
دیوید در جامعه فعال بود، از جمله در نمایشگاه مک‌هنری، در باشگاه محلی هلشتاین، او دوست داشت به نمایشگاه‌های محلی برود تا نوه‌هایش را که حیواناتشان را نشان می‌دهند تماشا کند.

“این مردم نیکوکار عالی هستند”. دن فولکرز، مدیر اداره مزرعه کانتی مک‌هنری، می‌گوید: 《حمایت‌های زیادی صورت گرفت.》
کشاورزان همواره مردمان مهربانی بوده اند، در سال ۱۹۸۸، زمانی که همسرش جان هارت درگذشت، کشاورزان ۱۵۰۰ هکتار ذرت و سویا برای آنها برداشت کردند.

وقتی مردم به کمک نیاز دارند، کشاورزان بهترین گروه از مردم هستند چرا اولین نفرند که برای کمک میشتابند. آنها برای کمک به دیگران بهترین هستند.» “کشاورزی زندگی سختی است، اما پر از برکت است و کشاورزان همواره به یکدیگر کمک گرده اند.”

 

منبع

ترجمه: نرگس اسدیان

محصولات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *