مدیرکل بازرسی وزارت جهاد کشاورزی پنجشنبه و جمعه پاسخگوی کشاورزان مازندران است

کود سولفات منیزیم

همزمان با هفدهمین سفر هیات دولت به مازندران ، مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت جهاد کشاورزی به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری با حضور در میز ارتباطات مردمی در ساری پاسخگوی کشاورزان استان است.

به گزارش ایرنا ، روابط عمومی جهاد کشاورزی مازندران اعلام کرد که همزمان با سفر آیت الله سید ابراهیم رییسی و اعضای هیات دولت به مازندران، میز ارتباط مردمی وزارت جهاد کشاورزی در استان به منظور پاسخگویی به مردم تشکیل می شود.

بنابر این گزارش ، میز ارتباط مردمی فردا پنجشنبه نوزدهم و جمعه بیستم اسفند با حضور مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت جهاد کشاو رزی به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر در سازمان جهاد کشاورزی مازندران تشکیل می شود و کشاورزان مازندرانی می توانند با حضور در این محل سووالات و درخواست های مربوط به بخش کشاورزی را با وی در میان بگذارند.

متقاضیان ارتباط با نماینده تام الاختیار وزیر جهاد کشاورزی می توانند با مراجعه به آدرس ساری ، بلوار آزادی ، جنب پارک آفتاب، ساختمان شماره یک ، ساختمان شهید امین طبرسی از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر از خدمات میز ارتباط مردمی وزارت جهاد کشاورزی در استان بهره مند شوند.

بر اساس اعلام جهاد کشاورزی مازندران ، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی قرار است روز جمعه بیستم اسفند ماه همزمان با سفر استانی رییس جمهور به مازندران ابتدا ضمن حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدا در شهرستان های بابلسر و فریدونکنار حضور پیدا کند و از پروژه ها و طرح های این دو شهرستان و سایر پروژه های استان بازدید کند.

سالانه بیش از هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی در مازندران تولید می شود که شامل حدود یک میلیون تن برنج سفید، ۲میلیون و ۷۵۰ هزار تن مرکبات، ۱۸۰ هزار تن گوشت سفید، حدود ۱۰۰ هزار تن انواع آبزیان است. همچنین ۹۰ درصد کیوی کشور در مازندران تولید می شود. انواع گل و گیاه، گندم، علوفه و، کلزا هم از دیگر تولیدات بخش کشاروزی مازندران است. در مجموع مازندران ۱۱ درصد ارزش افزوده محصولات کشاورزی کشور را در اختیار دارد.

آیت الله رییسی در هفدهمین سفر استانی خود قرار است روز جمعه ۲۰ اسفند ماه به مازندران سفر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *