رویای داشتن یک مزرعه

رویای داشتن یک مزرعه

یک زوج شهرنشین به فکر افتاد که چرا خانه ای در زمین های کشاورزی نداشته باشند تا به کشاورزی نیز بپردازند!
کلر کو و یوجین واک رویای کشاورزی در سر خود می پروراندند. در حالیکه تجربه ای از کشاورزی نداشتند آنها در مورد اینکه غذاهایشان چگونه تولید می شود کنجکاو شده بودند.
خانم کو ۳۸ ساله که مدیر شرکت تولید پنیر است می گوید: ما تجربه این را داشتیم که محصولات محلی استفاده کنیم که بسیار تجربه جالبی بود.
آقای واک ۴۰ ساله که یک ارشیتکت است و تجربه ای از روستا ندارد با خود می اندیشد: چرا زمین نخریم و آن را به کشاورزان جوان ندهیم تا دو خانه در آن بسازند و کنار هم با آنها زندگی کنیم!
آقای واک نتوانست خود را از شر این فکر در امان نگاه داردو به جست و جوی جامع در املاک و مستغلات پرداخت و اطلاعاتی در مورد مزرعه داری و زمین به دست آورد.
او و خانم کو پس از دیدن املاک مختلف زمینی به مساحت ۱۶ هکتار در شهر کرافورد نیویورک انتخاب نمودند و در آن مستقر شدند این زمین بخشی از گاوداری لبنی بود که آن را به قیمت ۱۷۵ هزار دلار خریداری نموده بودند. این زمین دارای دو خانه بود که واحد اصلی آن ۲۰۰۰ فوت مربع با سه اتاق خواب بود و واحد دیگر ۱۰۰۰ فوت مربع با دو اتاق خواب بود که برای کشاورز مستاجر آماده شده بود. توماس ساخت و ساز این ساختمان را در فوریه با هزینه ۶۳۰ هزار دلار به اتمام رسانده بود.
برای کمک به کشاورزان و کارآفرینی این زوج تصمیم گرفتند که ۵ هکتار زمین که اجاره ماهانه آن ۱۱۰۰ دلار بود را رایگان در اختیار دهقان قرار دهند.
آقای واک می گوید: من واقعا می خواستم از جوانان کشاورز تازه کار حمایت کنم.
آنها پس از صحبت با کشاورزان متعدد ملیسا فلیپس و جک تام ملاقات نمودند.
آقای تام ۳۴ ساله و اصالتا اهل لندن بود که بعنوان مدیر فروش در شرکتی کار میکرد. خانم فیلیپس نیز ۳۵ سال داشت و دارای تحصیلات عالیه بود. آنها به کرانفورد آمدند و مزرعه داری را شروع کردند و به تولید سبزیجات و گل هایی که به بازارهای کشاورزی عرضه می شد پرداختند.
آقای تام می گوید اصلا کار اسانی نبود مزرعه پر از علف های هرز بود و باید تبدیل به یک مزرعه تولیدی می شد که به میزان قابل توجهی پول و نیروی کارگر نیاز داشت. ما باید یک چاه حفر می کردیم تا به آب می رسیدیم و از طرفی می خواستیم با کشاورزی ارگانیک محصولات خود را تولید کنیم. از این رو از پس انداز هایمان و وام برای راه اندازی مزرعه کمک گرفتیم.
در سال ۲۰۲۰ محصولات آنها پربار شده است آقای تام می گوید: امسال لذت زیادی بردیم!
بخاطر شیوع بیماری کرونا آنها بهار را کاملا در مزرعه سپری نمودند و مهارت های تازه ای در مورد بازاریابی، علف های هرز و برداشت محصولات به دست آوردند.

 

رویای داشتن یک مزرعه

آقای واک و خانم کو (ایستاده) به همراه مستاجرهایشان خانم فلیپس و آقای تام

 

ترجمه: نرگس اسدیان/ کارشناس تولید محتوا

منبع

محصولات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *