توصیه های ترویجی در خصوص بلاهای طبیعی به کشاورزان

توصیه های ترویجی در خصوص بلاهای طبیعی به کشاورزان

بلایای طبیعی میتواند معیشت خانواده های کشاورز را ویران کند، مزرعه را از بین ببرد و محصولات کشاورزی را ساقط نماید و باعث مرگ دام ها شود. در ایالت های جنوبی و جنوب شرقی مهمترین تهدید ناشی از طوفان و پیامدهای آن است.
آدام رابینوویتز که استادیار اقتصاد کشاورزی دانشگاه آبرن است می گوید: کشاورزان با خطرات زیادی روبرو هستند که باید دولت برای آماده سازی آنها بودجه اختصاص دهد.
بسیاری از این برنامه ی آماده سازی توسط آژانس خدمات کشاورزی وزارت کشاورزی ایالات متحده اداره میشود.
آقای گرین که متخصص ارشد برنامه کشاورزی آلاباما است اخیرا مهمان پادکست تلویزیونی شده است او میگوید وقتی بلایی نازل میشود FSA مسئول ارزیابی خسارت است. بعد از فاجعه زیان های بیش از سی درصدرا به وزیر کشاورزی ارسال میکند.
توصیه هایی برای کشاورزان هنگام وقوع بلایا
اسناد را جمع آوری کنید: قبل از شروع هر گونه فعالیت پاکسازی، از آسیب ها و خسارات رخ داده عکس های تاریخ دار بگیرید.
آژانس خدمات مزرعه محلی یا همان FSA را از حادثه باخبر کنید آن به شما کمک میکند تا یک گزارش تلفات یا خسارت تهیه کنید و ناحیه خسارت را تعیین میکند.
با بیمه محصولات کشاورزی تماس بگیرید. این کار نیز باید قبل از پاکسازی انجام شود تا مستندات حاصل جمع آوری گردد. ظرف ۷۲ ساعت به نماینده بیمه اطلاع دهید. ۱۵ روز بعد از ضرر نیز باید یک فرم کتبی امضا شده به نماینده تحویل دهید.
به وبسایت USDA (https://www.farmers.gov/protection-recovery) سری بزنید حاوی اطلاعات مفیدی برای کشاورزان خسارت دیده است.
خدمات کمک رسانی به کشاورزان بلا دیده به شرح ذیل است: بیمه محصولات زراعی، علوفه، دام، جنگلداری، حفاظت از آبخیز، وام اضطراری و… .

منبع

مترجم: نرگس اسدیان

محصولات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *