چرا سربازان قدیمی کشاورزان خوبی میشوند؟

چرا سربازان قدیمی کشاورزان خوبی میشوند؟

او شش سال در نیروی هوایی ایالات متحده به عنوان نگهدارنده هواپیما سر کرد. در خطوط پروازی در هوای بد دست و پنجه نرم کرد.
ارتش فرصت های کاری مختلفی برای افراد فراهم میکند شما در ارتش از جاهای مختلف دیدن مینمایید و با افراد جدیدی آشنا میشوید. شما وقتی از ارتش جدا میشود مانند این است که سقوط را تجربه میکنید.

چرا سربازان قدیمی کشاورزان خوبی میشوند؟

گرانت وبر (سمت چپ) مدیر مزرعه و مدیر گلخانه Duane Zbranek در Vets on the Farm است.

این متن را در مورد کهنه سربازان کشاورز مینویسم. مت شار یک پیاده نظام هوابرد در ارتش بود او میگوید: در طول زمان خدمتم ما اموزش میدیدیم که هرگز شکست را نپذیریم وقتی با شرایط سخت در مزرعه روبرو میشویم ماموریت این است که ذهن خود را ارام کنیم تا بهتر با دشواری ها کنار بیاییم. در کشاورزی از چیزهایی که در ارتش یادگرفته ام استفاده میکنم همین باعث شد من یک کشاورز موفق باشم.

 

چرا سربازان قدیمی کشاورزان خوبی میشوند؟

Charlie Foxtrot Farm

نظم و انطباق در کل حرفه های نظامی امری مهم است ما در نظام استقامت را یادمیگیریم با ترک ارتش این ویژگی ها در ما می ماند عدم وابستگی مرتب کردن رخت و لباس و کمد و… از آموزه های مربیان نظامی است.
در ارتش شما دوستانی پیدا میکنید از انها حمایت مینمایید معاشرت میکنید اما وقتی از ارتش جدا میشوید این روابط بسیار کمرنگ تر میگردد.
جوئل سوئسون صاحب مزرعه فاکستروت در واشنگتن میگوید: قبل از اینکه حرفه کشاورزی خود را شروع کنم خیلی سردرگم بودم و هیچ هدفی نداشتم. دلم برای خواهر و بردارهایم تنگ شده بود داشتم در مصرف مواد و مشروبات الکلی غرق میشدم. اما با یافتن حرفه کشاورزی همه چیز تغییر کرد.
سوئسون توضیح میدهد: در ارتش زخم هایی دیده بودم که با پرورش یک موجود زنده در خاک توانستم آنها را التیام بخشم.
آدوین کشاورزی است که قبلا نظامی بوده است او میگوید کشاورزی به ما یک هدف داده است چیزی که نظامیان بعد از جدایی از ارتش آن را گم میکنند.

چرا سربازان قدیمی کشاورزان خوبی میشوند؟

Matt Schaar

حضور در ارتش باعث میشود خصوصیاتی مانند سازگاری و انعطاف پذیری کسب کنید که بعنوان کشاورز به این مهارت ها نیاز دارید. اتفاقاتی مانند خشکسالی، حمله حیوانات و… در مزرعه رخ میدهد هیچ کس جز یک ملوان نیروی دریایی، تفنگدار و … نمی تواند بخوبی با آنها سازگار شود.
در مزرعه فاکسروت جو، قارچ، کنف، سبزیجات و زنبور عسل پرورش میدهیم. ما تلاش کردیم تا سربازان قدیمی را در فضایی باز و مفرح دوباره دور هم جمع کنیم.

منبع

ترجمه: نرگس اسدیان

محصولات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *