پیش بینی اشتغالزایی برای ۵ هزار نفر در بخش کشاورزی قزوین

پیش بینی اشتغالزایی برای ۵ هزار نفر در بخش کشاورزی قزوین

حمیدرضا تبسمی اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام گرفته پیش بینی می‌کنیم تا پایان سال جاری برای ۵ هزار نفر در استان قزوین در زمینه کشاورزی شغل ایجاد نمائیم.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: این میزان اشتغالزایی در بخش کشاورزی این استان برای شهرستان‌های قزوین، تاکستان و بوئین زهرا هرکدام به میزان یک هزار و ۲۵۰ نفر، آبیک با ۶۰۰ نفر، البرز ۴۰۰ و شهرستان آوج با ۲۵۰ نفر پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: اعطای تسهیلات از منابع رونق تولید، تسهیلات بند الف تبصره ۱۸، تسهیلات حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری، کمک‌های فنی و اعتباری و مشاغل خانگی و تسهیلات خطوط مکانیزاسیون به واحدهای تولید بخش کشاورزی نقش بسزایی در ایجاد اشتغالزایی دارد.

این مسئول گفت: تعهد اشتغالزایی در سال گذشته بیش از ۱۰۰ درصد محقق شده و پیش بینی تعهد اشتغال در سال گذشته سه هزار و ۶۸۴ نفر بود که سه هزار و ۷۰۳ نفر مشغول به کار شدند.

تبسمی یادآور شد: از آنجایی که اشتغالزایی بخش کشاورزی در راستای تولید صورت می‌گیرد، بنابراین با هر میزان اشتغالزایی علاوه بر افزایش بهره وری با توسعه بخش کشاورزی و توان اقتصادی استان روبرو هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *