نکاتی درباره برنامه ریزی زمانی مزرعه

نکاتی درباره برنامه ریزی زمانی مزرعه

هوا درحال گرم شدن است و مزارع آب خود را از دست داده اند و این به این معنی است که کشاورزان باید سریع تر دست به کار شوند و قبل از از دست دادن زمان مناسب برنامه ریزی دقیقی برای خود انجام دهند.
دن اندرسون که یک روزنامه نگار است در مجله تجهیزات مزرعه چند روصیه علمی را برای شروع فصل به اشتراک گذاشت.
اندرسون میگوید: متداول ترین نظری که در مورد این زمان میشود داد این است که نمیتوان تمام شرایط ایده آل را برای کشاورزان فراهم ساخت. هزینه ها و روش های جایگزین باید مورد بررسی قرار گیرند. کشاورزان باید گیاهان مختلفی را بر روی میز بررسی کنند و با بازار و کارخانه ها برای عرضه محصولات در ارتباط قرار گیرند.
هر سال هر تناوب گیاهی مسئله ای مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد. گاهی لازم است در بخش هایی از زمین خود از کاشت گیاه متداول خود خودداری کنید و بخش هایی را به گیاهان جدیدی که تاکنون کشت نکرده اید اختصاص دهید.
در اینجا چند مطلب و منبع از اقای اندرسون را مشاهده میکنید:
چیزهای نادیده گرفته شده: اکثر کشاورزان با سرعت مشغول کشت هستند و توجهی به فاصله چرخ ها، دیسک بازکن، یاطاقان و … ندارند که همه این ها میتواند موجب مشکل یا خسارت شود.
یکی دیگر از مسائل میزان روغن کاری است که همیشه مورد سوال واقع میشود. اندرسون توصیه می کند که در فصل کاشت به بررسی این موضوع بپردازید و از مطلوب بودن شرایط اطمینان حاصل کنید.
یکی دیگر از توصیه ها این است که کاشت بذر را با وسیله ای مناسب و از سمت راست همیشه آغاز کنید.

 

 

ترجمه: نرگس اسدیان (کارشناس تولید محتوا )

محصولات مرتبط:

4 thoughts on “نکاتی درباره برنامه ریزی زمانی مزرعه”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *