قانون مواد نیمه مایع برای کاهش انتشار و نشت آنها

قانون مواد نیمه مایع برای کاهش انتشار و نشت آنها

اصطلاحاتی که در قانون اسکاتلند برای بهبود کنترل ذخیزه مواد نیمه مایع و کاهش نشت آن ها و کاهش انتشار آنها رواج پیدا کرده است.
قانون اسکاتلند میگوید: تغییر در نحوه ذخیره سازی و پخش مواد مایع در مزارع اسکاتلند میتواند مصرف آمونیاک را ۷۰ درصد کاهش دهد.
در حالیکه مواد مایع و حل شونده در آب مواد مغذی مهمی را برای مزارع فراهم میکنند (مانند کودها) اما اگر به طور صحیح استفاده نشوند میتوانند به محیط آسیب برسانند.
در مقررات جدید به حذف تدریجی مواد و معرفی تجهیزات جدید برای پخش دقیق انها اشاره شده است.
این تغییرات در پی یک شورای عمومی ۱۲ هفته ای و تعامل با گروه های کشاورزی در اسکاتلند انجام میگیرد. دولت اسکاتلند گفت این تغییرات به تدریج اعمال میشود و برخی از مزارع تا پنج سال فرصت دارند تا از آن پیروی کنند.
وزیر مایری مک الن میگوید: با استفاده از تجهیزات دقیق میتوانیم انتشار امونیاک در مکان هایی که لازم نیست را تا ۷۰ درصد کاهش دهیم و از محیط زیست خود محافظت کنیم همچنین تغییرات اقلیمی و آب و هوایی را کم کنیم. این موضوع به تعهدات مربوط به کاهش انتشار آلاینده های هوا نیز کمک میکند.
دولت اسکاتلند به نگرانی های کشاورزان گوش فرا میدهد و تغییراتی در قانون ایجاد مینماید زیرا مزرعه نمی تواند یک شبه همه تغییرات را با هم ایجاد کند.
وزیر اضافه کرد: ما به کار با جوامع کشاورز ادامه میدهیم تا شکوفایی در بخش کشاورزی به طور جدی رخ دهد و در عین حال تعهدات خود را نیز در قبال انتشار گازهای گلخانه ای انجام دهیم.
مقررات اصلاحی در اول ژانویه سال ۲۰۲۲ اجرایی میشود.

 

منبع

ترجمه: نرگس اسدیان

محصولات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *