تشکیل میزهای صادراتی محصولات کشاورزی با اولویت همسایگان

کود سولفات منیزیم

به گزارش خبرنگار ایانا، محمدمهدی برومندی معاون امور باغبانی در سومین جشنواره مرکبات جیرفت ضمن تاکید بر تلاش برای حل مشکلات زیر بخش باغبانی، گفت: اجرای برنامه ارائه شده از سوی وزیر جهاد کشاورزی در زمان رای اعتماد چاره حل مشکلات و توسعه کشاورزی کشور است و ما در وزارت جهاد کشاورزی به جد دنبال اجرای این برنامه هستیم.

وی  تصریح  کرد: با توجه به دستور  وزیر جهاد کشاورزی، قرارگاه دیپلماسی کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی تشکیل شده  و معاونت های تخصصی موظفند با هماهنگی سایر دستگاههایی که در تجارت محصولات کشاورزی نقش دارند یک هماهنگی و هم افزایی داشته باشند، بنحوی که در اداره کل امور بین الملل وزارت جهاد کشاورزی میزهای کشورهای مختلف هدف صادراتی، محصولات کشاورزی ایران با اولویت همسایگان تشکیل شده است.

به گفته برومندی، در معاونت های تخصصی مانند معاونت باغبانی و معاونت های بازرگانی میزهای محصولی تشکیل شده است؛  میز تخصصی خرما و سایر میزهای محصولی ئر معاونت باغبانی  تشکیل شده است.

معاون امور باغبانی افزود: مهم ترین مشکل باغبانی کشور مسئله نهال است که طبق دستور وزیر محترم جهاد کشاورزی برنامه تولید نهال گواهی شده و لیبل آبی، بویژه برای تولید نهال گواهی شده مرکبات کار آغاز شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *