پایداری و استمرار تولیدات کشاورزی ارتقاء امنیت غذایی را نوید می دهد

پایداری و استمرار تولیدات کشاورزی ارتقاء امنیت غذایی را نوید می دهد

وزیر جهاد کشاورزی با صدور پیامی در آستانه نوروز سال ۱۴۰۰، ضمن شادباش آغاز سال و صده جدید خورشیدی و عید نوروز و تقارن آن با اعیاد شعبانیه به همه هم‌میهنان و خانواده بزرگ بخش کشاورزی، اظهار کرد: پایداری و استمرار تولیدات کشاورزی در سالی که گذشت، نمودی از عنایات الهی و تلاش همگانی بود که ارتقاء امنیت غذایی را نوید می دهد.

متن پیام کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی به این شرح است:

یا مقلب القلوب و الأبصار، یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول و الأحوال، حول حالنا الی احسن الحال

بهار، شکوهمندترین جلوه حیات و زندگی طبیعت، در راه است تا با نمایش دگرگونی در عالم هستی و یادآوری رستاخیزی دیگر، روزهایی با طراوت و افق هایی روشن را به ارمغان آورد.

خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر توفیق حلاوت سالی دیگر را بر ما ارزانی داشت تا با تدبیر و تعقل در سایه کرامتش چشم به آینده ای پر امید بدوزیم.

سال ۱۳۹۹ با یاری خداوند سبحان، اهتمام و ایثار همکاران صدیق و پرتلاش وزارت جهاد کشاورزی، از ستاد تا صف و جامعه کشاورزی کشور، با امید و تاب‌آوری در برابر سختی ها، تنگناها و مشکلات خاص سپری شد و در این سال که مزین به نام “جهش تولید” بود، به همت کشاورزان و عشایر خوب میهنمان و پا عزم و تلاش دولت محترم دستاوردهای قابل توجهی حاصل گردید.

بر خود لازم می دانم از آحاد جامعه کشاورزی به عنوان “حافظان امنیت غذایی” برای همه تلاش ها و زحمات ارزنده قدردانی نمایم. پایداری و استمرار تولیدات کشاورزی در سالی که گذشت، نمودی از عنایات الهی و تلاش همگانی بود که ارتقاء امنیت غذایی را نوید می دهد.

اکنون با توکل بر خدا به استقبال سال جدید می رویم تا با بهره گیری از مزیت ها و قابلیت های موجود، در عرصه داخلی و بین المللی، اهداف راهبردی بخش را محقق ساخته و جایگاهی بهتر از سال گذشته را برای بخش کشاورزی کشور عزیزمان به دست آوریم.

آغاز سال و صده جدید خورشیدی و عید نوروز و تقارن آن با اعیاد شعبانیه را به همه هم‌میهنان و خانواده بزرگ بخش کشاورزی تبریک و شادباش عرض نموده و از درگاه خداوند متعال سالی سرشار از شادمانی، سلامتی و موفقیت خواهانم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *