توسعه گلخانه‌ها اولویت وزارت جهاد کشاورزی در سال جهش تولید است

توسعه گلخانه‌ها اولویت وزارت جهاد کشاورزی در سال جهش تولید است

طهماسبی:

توسعه گلخانه‌ها اولویت وزارت جهاد کشاورزی در سال جهش تولید است

معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی از جمله طرح‌های اراضی شیبدار، توسعه گلخانه‌‌ها و پرورش ماهی در دریا از اولویت‌های وزارت جهاد کشاورزی در سال جهش تولید است.

محمدعلی طهماسبی معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی در جلسه ویدیو کنفرانس این معاونت با مدیران استانی در رابطه با طرح‌های سال ۹۹، خاطرنشان کرد: ما سال ۹۹ را سال افتتاح طرح ها نامگذاری کردیم و طرح های نیمه کاره سال ۹۸ و طرح هایی که امسال کلید خورده باید به بهره برداری برسد.
وی افزود: بخش باغبانی در رابطه با جهش تولید حرف بسیاری برای گفتن دارد؛ اگر بر روی تغذیه و هرس سرشاخه‌ها کار کنیم محصولات باغی از ۲۰ میلیون تن به ۶۰ میلیون تن خواهد رسید.
طهماسبی با اشاره به تاکید بر اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی وزارت جهاد کشاورزی از جمله طرح‌های اراضی شیبدار، توسعه گلخانه و پرورش ماهی در دریا تصریح کرد: در زمینه توسعه گلخانه‌ها اعتبارات لازم در نظر گرفته شده و به استان‌ها ارسال می‌شود.
معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: در مجموع ۸ پروژه در رابطه با جهش تولید داریم که عملیات آن به استان‌ها اعلام می‌شود که مبنای آن افزایش تولید، کاهش واردات و توسعه صادرات است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *