تراکتورهای فوق پیشرفته شرکت Deere

تراکتورهای فوق پیشرفته شرکت Deere

پیشرفت در فناوری ساخت ماشین الات مدرن بدان معنی است که کشاورزان به جدیدترین و گرانترین تجهیزات برای تولید کم هزینه روی آورده اند و تراکتورهای جدید جایگزین قدیمی ترین ناوگان تراکتور در بیش از یک دهه هستند.

Deere & co  و مشتریانش روی آنچه آن را “کشاورزی دقیق” می نامند شرط می بندند. انها مترصد دستیابی به سطح بعدی سودآوری در تولید محصولات زراعی هستند. تراکتورهای مدرن به دستگاههای حاوی رایانه های عظیم تبدیل شده اند و مجهز به سیستم هایی هستند که می توانند در کمترین زمان ممکن با هدر رفت کم ، در زمان بهینه، کاشت ، محلول پاشی ، کود دهی و برداشت را انجام دهند.

کارشناسان میگویند: “ماشین های مدرن کشاورزی ، جدیدترین و برترین ماشینها برای بهبود درآمدهای کشاورزان ، پس انداز پول و افزایش بازده هستند و برای این منظور کارهای زیادی را انجام می دهند.”

به عبارت دیگر سرمایه گذاری روی ماشین آلات مدرن،  بسیار مقرون به صرفه  و زودبازده است .

محصولات مرتبط:

5 thoughts on “تراکتورهای فوق پیشرفته شرکت Deere”

  1. در خصوص ویژگیهای فنی تراکتور فوق توضیحاتی داده نشده است و برتری عملکرد آن مشخص نیست، لذا نمی توان درباره این تراکتور قضاوت کرد.

    1. تظاهر برگ‌ها به زرد رنگی دلایل زیادی دارد اما اگر شما با آنالیز دقیق خاک و گیاه به این نتیجه رسیده‌اید که علائم زردی ناشی از کمبود عناصر غذایی است می‌توانید از کود خاک مصرف میکرولایز در زمستان همراه با کود دامی استفاده کنید اگر زردبرگی به دلیل کمبود ریز مغذی‌های نظیر آهن باشد با این روش به راحتی می‌توانید کمبود آن را برطرف نمایید عنصر آهن به شدت در شرایط هوازى حلالیت ضعیفی دارد و لذا ریشه‌ها با کمک میکروارگانیسم‌های کود دامی می‌توانند در انحلال آن موثر باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *